روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان عزیز و بزرگوار

 

بچه ها خوشحالم در خدمت شما هستم و میخواهم برای شما از کسب و کارم صحبت کنم. احساس میکنم به درد کسی میخوره که 

 

دنبال کسب و کار است. به هر حال تجربیات بیست سالمو رو در اختیار شما میگذارم و امیداورام برای کسانی که دنبال کار هستن و

 

فعلا کار و هدف مشخصی ندارند شاید بکارشون بیاد.

 

 البته بگم اول، به درد کسانی میخوره که اهل هنر و ذوق هنری و کارهای خدماتی رو دوست دارند یکم پشتکار هم چاشنی اخرش و درنهایت یک استاد کار ماهر و حرفه ای

 

بچه ها من از دوران ابتدایی علاقه زیادی به هنر داشتم و پا به دوران راهنمایی گذاشتم معلم هنرم بعدا شد استاد و بنده هم شاگرد درب مغازه. یعنی بعد از تایم مدرسه بعدظهرها مغازه مهرسازی باز میکرد.

 

من هم تشنه و شدیدا علاقه به هنر و خوشنویسی داشتم. به مرور زمان سعی کردم یاد بگیرم. بهتر بگم که آن زمان کامیپوتری در کار نبود و خیلی سخت تر از الان کار پیش می رفت. یعنی سفارش 

 

مهر ژلاتینی را دو الی سه روزه سفارش میگرفتیم و با شابلون طرح میزدیم. سعی میکنم خلاصه بگم براتون که دوران سخت بود اما هر چقدر هم سخت بود لذت و حالش دو چندان بود.

 

من سالها شاگردی کردم تا به اینجا رسیدم و الان یک استاد کار هستم و حمل بر خودستایی نباشد یکی از بهترین مهرسازی های تهران هستم و البته بگم تجربه و همان پشت کار من را موفق و سربلند از این 

 

کار بیرون آورد. و خداروشکر در طول زمان کارهای دیگه هم یاد گرفتم از پارچه نویسی تا تابلو سازی و کارهای تبلیغاتی.

 

اما امروزه مثل قبل نیست کار خیلی راحتر و اصولی تر و سریع تر انجام میشود. چرا که تکنولوژی روز به روز قوی تر و موفق تر از قبل است. 

 

من امروز تا به اینجا مختصر در مورد کار و شغلم و سابقه ام و رزومه کاریم گفتم. اما دفعه بعدی شروع به توضیحات در مورد نحوه طراحی مهر و ساخت مهر و حتی چطور با مشتری اینترنتی ارتباط

 

برقرار کنیم. همه را نکته به نکته توضیح میدهم که اگر انشاالله کسی این راه را خواست طی کند. بتوانیم کمکش کنیم همچون کسانی که ما را یاری کردند 

 

اگر نظری دارین و سوالی در مورد کارم دارین کامنت کنید. خوشحال میشوم بشنوم. تا دیدار بعدی یاعلی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی