روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان عزیز و ارجمند...

خدا را شاکریم یک روز دیگر به ما فرصت داد تا بتونیم در خدمت شما عزیزان باشیم

امروز چند تا نکته به ذهنم رسید که گفتم با شما به اشتراک بگذارم خالی از لطف نیست.

هر روزی که میگذرد و ما نفس میکشیم شکرگذار خداوند منان هستیم و لطف پروردگار را فراموش نمیکنیم

امروزه هر کسی در جامعه ما روزگار و زندگی خود را به سختی پشت سر میگذارد و این یکی از مشکلات بزرگ جامعه ما است. اما راهکار چیست ؟ و قرار است تا کی این درد و

ناراحتی ادامه داشته باشد. ایا ما تا کی باید این سختی ها را متحمل بوشیم و کی تمام میشود... ؟ شاید سخت تر هم بشود. ما قرار نیست خیال واحی کنیم و به خودمان امید

الکی بدهیم. باید با واقعیت ها کنار بیائیم. امروز هم اینجا هستیم که در مورد آن صحبت کنیم.

ما قبل از هر چیزی باید بفکر موقعیت و حرفه ای که در آن تخصص داریم را به خوبی بشناسیم. دوستانی هستند در بین ما که واقعا در زمینه کاریشان که از پیش بلد هستند میتوانند

درآمد خوبی داشته باشند و خیلی هم موفق باشند.

اما نمیدانند از کجا شروع کنندو چطور سرمایه گذاری کنند و شایدم سرمایه اولیه ندارند.

که من فکر میکنم خیلی هم سخت نیست. برای مثال خودم را میگویم.

من قبلا در زمینه تبلیغات فعالیت میکردم از قبیل مهر سازی و کارهای تابلو سازی و بصورت بازاری کار میکردم و سعی میکردم بهترین موقعیت مغازهای خیابان را برای شغلم در نظر

بگیرم. اما انتظاری که از آن مغازه داشتم متاسفانه برآورده نمکیرد. در واقع هزینه ها با دخل و خرج مغازه سازگار نبود

و بیشتر صرف کرایه مغازه و آب و برق گاز و کارگر و خیلی از خرج های دیگه....

که همین گرونی های متریال هم باعث شد کلا مغازرو جم کنم چرا که واقعا بصرفه نبود.

از اینجا که میگم خدمتتون استارت خوشبختی ما خورد و تا همین الانم خداروشکر موفق هستم که برای شما عزیزان هم میگم

حدودا 7 سال پیش که حتی هیچ پولی نداشتم و نمیدانستم از کچا شروع کنم یکی از دوستان پیشنهاد بهم داد که تو کارت را بلدی بیا یک سایت بزن و اینترنتی کار کن. منم با

با همون افکار قدیمی و یا بهتر بگم پوسیده گفتم من با اون مغازه ای که بر خیابان داشتم مشتری نبود. بیام جایی کار کنم که هیچکس نمیبینه ..؟

گفت اصلا اینطور نیست شما کافیه یک سایت بزنی و بدی دست یک کار بلد که سایت تورو تقویت کنه و بیاره سرچ صفحه اول گوگل که اول رقیبان خودم رو نگاه کردم داخل سایت

دیدم از همکاران منم فعالیت میکنند. گفتم پس منم میتوانم موفق شوم

و برای سرمایه اولیه هم وام گرفتم. وام هم از یک مجموعه گرفتم بدون یک ریال سود . در واقع همان چهار درصد برای شروع اولیه انموقع با بیست میلیون کلی جنس خریدم که

مبلغ زیادی بود آن زمان و سایت هم دادم ی شرکت خیلی خوب انجام داد.

باور کنید دوستان روز به روز بهتر میشد کارم و سرم شلوغ تر میشد و جالب اینکه نه کرایه مغازه ای نه هزینه اضافی هیچ و هیچ. همش برای خودم پسنداز میشد و همین کار را

در منزل انجام میدادم که خداروشکر گرفت و همین الانی که در خدمت شما هستم در زمینه کاریم موفق هستم.

اگر هم دوست داشته باشید میتونین ی سر به سایت مهر سازی من بزنید بدونید در چه کاری فعالیت میکنم و شایدم علاقه داشته باشید بتونم کمک شما عزیزان بکنم.

دوستان عزیز وقت گذاشتین ممنونم از شما و مختصر کمی از شروع کارم برای شما گفتم. اما باور کنید شما هم میتوانید. خیلی راحتر از من شروع کنید. فقط امید را از دست

ندهید که خیلی کلمه مهمی هست و با توکل بر خدای بزرگ شروع کنید حتما موفق میشوید.

اگر هم سوالی براتون پیش امد میتوانید از داخل سایت بنده تلفن و واتسااپ و تلگرام بندرو پیدا کنید و با من در تماس باشید. تا جایی که بتوانم دریغ نمیکنم و راهنمایی میکنم.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی