روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

دارمد مجازی

سلام دوستان عزیز و بزرگوار بلاگ

 

امروزه کسب کارهای زیادی هست که از طیق سایت انجام میشه و من نوعی همیشه فکر میکردم فقط باید مغازه داشت تا بتونی درآمد کسب کنی. اما این نهایت کوته فکری بود

 

که کن فکر میکردم . بعد از مدتی توسط یکی از دوستان که کسب و کارش اینترنتی بود به ما سفارش کرد که از این طریق کارتو ادامه بده و من هم گوش کردم....شاید براتون

 

سوال باشه که چزا من دارم در مورد این موضوع صحبت میکنم. چون میدونم خیلی ها مثل قبلا من فکر میکنند و میخواهم راهی که رفتم رو اون عزیزانی که تردید دارند یاداوری کنم

 

من به شما عزیزی که قصد همچین کاری را دارید حتما پیگیری کنید. اول کار این است که شما سرچ میکنید گوگل و ببینید اصلا رغیبی در زمینه کاریتان دارید. که قطعا هست... و

 

بعد از این با راه انداختن یک سایت کارتون رو شروع کنید. من قبلا مغازه مهرسازی داشتم و خیلی درامد ایده الی نداشتم. اما بعدا که امدم تو کسب کار اینترنتی خداروشکر همه

 

چیر عالی پیش رفت. شاید براتون سوال باشه ما چه کارهایی انجام میدیم مهرسازی زمان مثال : مهرهای ژلاتینی مهرهای لیزری، مهرهای نظام مهندسی، مهرشرکتی،

 

مهرشخصی، مهرخاتم، مهرپزشکی، مهروکالت، مهربرجسته و مهرساده و تابلوهای درب شرکتی و هر چی که در مورد تبلیغات هستش. و اخرین مطلب اینکه اگر هرکاری که فکر

 

میکنید از دست من برمیاد از من دریغ نکنید بنده با دل و جون در خدمتتون هستم. شماره من تو سایت هستش . تماس بگیرید و سوالی داشتین در خدمتتون هستم. حتی مهر

 

هم بخواین انجام وظیفه میکنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی