روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

در این پست می خواهیم درباره ما و داستان راه اندازی کسب و کارمان توضیحاتی بدهیم .شاید خلاصه ای از تجربیات کودکی بنیانگذار مهرزمان جالب باشد.در دوران گذراندن تحصیلی دوران راهنمائی و کتاب هنر اول راهنمائی و دل بستن به این کتاب زیبا شروع شد.یکی از بهترین و جذابترین و بهتربگویم دوست داشتنی ترین کتاب من بود.معلم هنر ما مشاغل کاریش در دو نوبت بود و بعدظهرها به مغازه ایی که دایر کرده بود در زمینه مهرسازی و تابلو سازی بود و از انجا که بنده علاقه ایی زیاد به این هنر داشتم از ایشان خواستم بعدظهرها روز خودم را انجا سپری کنم و اینکه بیشتر از هرچیز به تمرین خوشنویسی و طراحی در می پرداختم و بی نهایت کنجکاو بودم که زوتر یاد بگیرم و معلم بنده که در واقع صاحب کارم هم بود، علاقه ایی چندان به زود یاد گرفتن من نداشت، علتش هم واضع بود هدفشان این بود که سالها باید کار کنی و زحمت بکشی که به اصطلاح ماهی گیری نشان میدادن و به یاد دارم دستمزد من در هفته پانصد تومان بود و بعد از یک سال هفتگی هزار تومن شد.

و امروز خدارا شاکرم که به ما لطف کرد و این هنر ار با ذوق زیاد شروع کردم و تا به الان بیست بیش از بیست سال سابقه در زمینه مهرسازی و مهرلیزری فعالیت دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی