روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

هیچ دردی من فکر نمیکنم بالاتر از این باشه که یکی از بزرگترین و دلاورترین مرد دنیارو از دست داده باشی. ترامپ جنایتکار و مذور و کثیف تر از هر کسی نتونست با این ابر مرد رو دررو 

بجنگه،البته که هزاربار جنگید و هیچ وقت پیروز نشد. گفت ابروم رفت تا ابد هم بجنگم همینه. تنها چیزی که به سرش زد این بود که با موشک و پهباد بزنش که این خنجر از پشت هم

اسمشو نمیشه گذاشت...... من نمیدونم کسی که میخونه بگه باید به این نامرد ناشی کار ناخرد چی گفت...

که خدای تو. که اصلا خدا نداری که اگر داشتی با این مرد روی زمین این چنین نمیکردی.خدا قسمت میدم به خون شهید حاج قاسمت. همینطور که عباس حسین دستش قطع شد. حاج قاسم ما هم دستش قطع شد... پس حق مارو بگیر به زودی زود. همینجور که حق حسین این علی رو از یزید و شمر گرفتی.....

(( بخدا قسم که سه روز است بعد از این فاجهه بزرگ نه کار و نه زندگی و نه لبخند روی لباهایمان... خدایا خودت به ما آرامش بده و دعا میکنم این شبها برای رهبرم که درد دلش زیاد همچو علی (ع) ))

من به نوبه خودم و پرسنل مهرزمان برای تک تک مردمان کشورم صبر و شکیبائی مسئلت دارم و انشاالله هرچی زوتر خدای بزرگ ترامپ قمار باز را از روی زمین بردارد  ... ( آمین )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی