روزمرگی های حمید سبزیانی

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان عزیز و مهربانم که هر چند یکبار مطالبی که فکر میکنم به درد شما عزیزان هم میخورد به اشتراک میگذارم. حتی به درد یکی از دوستان هم بخورد برای من کافیست

 

شاید سال ها باید بگذرد که ما بتوانبم یک تجربه به تجربه های نداشته یمان اضافه کنیم. اما از آنجایی که شاید یک خط نوشته بتواند کمک کند ما چند سال زوتر به اون تجربه

برسیم.

 

که البته آن هم آزمون خطا دارد اما چیزی که مهم است به نتیجه زوتر میرسیم و من هم از سعی میکنم کوتاه و مختصر توضیح بدهم....

 

بیشتر تجربه من در مورد شغل و کارم هست که آن هم در زمینه طراحی و مهرسازی است... البته شما هم هم میتوانید از این شیوع را برای کارتان استفاده کنید...

 

همه ما میدانیم دوستان شغل های امروزه که بازاری هست به مرور زمان منسوخ و عقب تر میرود چرا که نسل های امروزه روز به روز با مجازی و فضای اینترنت سروکار دارند و باید

 

چاره ای اندیشید که دیر نشود.... ما هم امروز به شما میگوئیم در هر زمینه ای فعالیت میکنید سعی کنید بیشتر رجوع به تبلیغات اینترنتی یا مجازی کنید....

 

تجربه چند ساله من هست که شاید نصف تجربه کاری اینترنتی و نصف دیگرش سنتی یا بهتر بگم مغازه داری است....

 

اما آن چیزی که من میتونم به شما دوستان از نظر کارم و تجربه به شما بگویم فقط میتونم بگم راه موفقیت همه ماها امروزه فقط و فقط دنیای اینترنت و مجازی است که اگر کارمان

 

را گسترش بدهیم قطع به یقین موفق میشویم. همیشه به میگویند دست از تلاش برندارید و از آنجایی که ما بعضی وقت ها سرخورده و مایوس میشویم اما هدف را نباید فراموش

 

کنیم. تمام صحبت های امروز من برمیگرده به تلاش و پشت کار شما. اما مطمئن باشید یک شاخه ای که گرفتین و دیدید همکاران شما در آموفق هستند  من و شما هم موفق

 

میشویم و به امید روزی که همه ما ها به آن چیزی که بر سر داریم برسیم. انشاالله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی